duminică, 23 ianuarie 2011

Despre mine

Buna!

Ma numesc Adrian si de cativa ani buni sunt un impatimit al pescuitului la scobar pe ape curgatoare. Am incercat aproape toate stilurile de pecuit la scobar, dar cel care mi-a adus cele mai multe rezultate si totodata cel care imi place este cel la bologneza.




Pe acest blog am postat mai multe articole luate de pe diferite pagini pentru cei care nu stiu foarte multe sau nimic despre acest peste ca sa-si faca o idee despre pescuitul scobarului, dupa parerea mea un pescuit destul de greu fata de pescuitul la alte specii.

In urmatoarele articole o sa va prezint uneltele, sa le zic asa, de care aveti novie pentru un pescuit la scobar, ceea ce eu folosesc, nade (retete proprii) - imbunatatite de-a lungul timpului in urma experientei, diferite monturi etc.

Daca si voi sunteti impatimiti ai scobarului si stiti diverse tehnici sau nazi sunteti rugati sa lasati un comentariu si totodata daca aveti nelamuriri sau intrebari o sa va raspund cu placere (bineinteles in masura in care stiu).

Va multumesc si astept comentariile dumneavoastra!
La pescuit pe raul Aries ( Campeni - Alba)

Scobar prins pe Aries

Scobar prins pe Aries

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu